Trénujte jako bio kráva

Trénujte jako bio kráva

Ahoj, zdravím vás z naší ohrady. Jmenuju se Stračena a až donedávna jsem žila obyčejný život bio krávy na ekofarmě...

Všechno se změnilo jako mávnutím oháňky v den, kdy mi na nohu připnuli sport tracker. Prý aby zjistili, kolik udělám za den kroků. Tomu neuvěříte – 7 000! Rozhodně jsem si to nemohla nechat pro sebe. Začala jsem postovat na Instagram @myjsmebio a motivovat lidi i zvířata k pohybu a zdravému životnímu stylu. Jako správná influencerka jsem se taky rozhodla psát blog.

Jenom jedna kráva může být šampionka, a to jsem já. Jak se udržuju v kondici? V dnešním článku se s vámi podělím o svůj tréninkový plán. Pojďte do toho se mnou! Jenom klid, žádné bučící nástroje nebudete potřebovat.

Ranní rozcvička

Ještě než mi na sport trackeru začnou nabíhat první ranní kroky, pořádně si protáhnu kopyta. Nejdřív přední, potom zadní. Zakývám hlavou nahoru a dolů, doleva doprava, a ještě zkušebně roztočím oháňku. Hotovo.

Kondiční běhy

Běhat vyrážím na naši pastvinu, kde mám na to spoustu prostoru. Když to jde, trávím tak klidně celý den. Nechám stádo stádem a na rozehřátí třikrát oběhnu podél ohrady. Pauza na občerstvení – čerstvá tráva. Ta je u nás ekofarmě pěkně šťavnatá, a aby ne, když pomáhá zadržovat vodu v krajině. Po přestávce zabučím a dělám kličky mezi mými kolegyněmi. Někdy to klouže. Někdy se mi kopyta boří do hlíny. Ale když nemůžeš, přežvýkej to!

Večerní regenerace

Když sportujete, zůstaňte hydratovaní a dbejte na regeneraci.  Svaly si musí odpočinout. Ale ne že se hned svalíte do slámy jako nějaké bio prase! Ideální je zůstat ještě hodinu nebo dvě ve výběhu, pást se a rokovat s dalšími krávami, co je nového.

Zhodnocení dne

Večer přichází čas zkontrolovat sport tracker. Zvládla jsem přes 6 000 kroků, tak paráda! Vyfotím selfie a jdu se pochlubit na Instagramu. A co vy? Provětrejte kopyta každý den aspoň na chvíli.